Translate

środa, 4 lipca 2012

Instagram'owe love ;)

Od jakiegoś czasu szykuje mi się sesja, jednak warunki pogodowe, jak to w nasze kochane polskie lato, totalnie utrudniają jej zrealizowanie.
Siedząc w domu, przy słuchaniu kropel deszczu obijajacych się o okno, zaczęłam bawić się Instagramem (aplikacja dostępna w iPhonach lub telefonach z Androidem) w moim telefonie. Niby nic, zwykła aplikacja, dzięki której każdy może stać się artystą, wystarczy zrobić zdjęcie np. kubka, kwiatka, czy samemu sobie, wybrać jakiś fajny filtr, no i mamy "arcydzieło"! 

Jednak po głębszym zastanowieniu, fajna sprawa, niby nic, a może się podobać.. :) Zapewne aplikacja ta ma zwolenników, jak i przeciwników, jednak ja szczerze powiem że chyba jednak należę do tej pierwszej grupy... ;)
Zdecydowanie na plus jest różnorodność filtrów, dzięki którym możemy na zdjęciu uzyskać fajne efekty kolorystyczne, oraz nadać mu zupełnie inny charakter.
Ostatnio zdążyłam zauważyć, że stała się dosyć popularna, więc..kilka moich zdjęć: 
















Jakość jest jaka jest, telefon niby nowoczesny, a aparat słaby.. :(

13 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia *o* Pozdrawiam i zapraszam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te zdjęcia ; D . Obserwuje xD .
    Ps. Lepiej weź obserwatorów wyżej w bardziej widocznym miejscu , będziesz miała ich więcej ; ))
    Pozdrawiam / J . ;D .

    OdpowiedzUsuń
  3. przeurocze są te zdjęcia! świetnie wykonane!;) Zapraszamy na konkurs na naszym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rzeczywiście te zdjęcia mają w sobie jakąś magię! ;)
    Niestety nie posiadam w swoim telefonie Androida :(
    Może obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te zdjecia!:) zapraszam na nowy poscik:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejna ciekawa notka :) cudowne zdjecia c; u mnie na blogu ankieta, bardzo zależy mi na głosie, wpadniesz?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi sie bardzo podobaja!!!
    u mnie nowy post w wolnej chwili zapraszam:*buziaki
    jamaima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladne zdjecia! o co chodzi z tym instagramem? co to ? po co to?:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute photo's! Love your camera!x

    teacuptoast.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń