Translate

środa, 15 sierpnia 2012

Koncert Enej w Sierakowicach!

Wczoraj, w końcu za czwartym podejściem, udało nam się dotrzeć na koncert Eneja! 

Było suuuper!
Naprawdę, baaardzo dawno się tak nie wyskakałam i nawrzeszczałam jak wczoraj ;)
Oczywiście, aparat musiał mi towarzyszyć, nie wierzę że to przeżył, ale fotki zrobił.. ;) 

Następnym razem idę bez, strasznie trudno się skacze z taką wielką torbą... ;)

eh, ja chcę jeszcze raz! 


















Jakość jakością, ale tak mnie ponosiło że nie chciało mi się już kombinować z ustawieniami.. :D 

E tam, mogą być! ;)

15 komentarzy:

  1. Zdjęcia zawsze będą pamiątką :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga : bolesna-prawda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak.. Dla mnie zdjęcia mają szczególną wartość ;)

      Usuń
  2. na koncert eneja sama bym poszła, więc zazdroszczę!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ich!!!
    piękne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. na żywo też są tacy dobrzy? :D
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszłabym na ich koncert są świetni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będę miała okazje to na pewno pojawię się na ich koncercie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nice blog.... Wanna follow each other?
    http://namelessfashionblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. Paula ta co kocha Czapaly'a20 sierpnia 2012 14:16

    Hej super fotki:)
    można na następny raz prosić trochę więcej fotek Czaplay'a będę bardzo wdzięczna i śledziła na bierzączo twojego bloga:)
    z góry dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) no następny raz raczej będzie za jaaakiś czas, bo narazie już nie mają koncertów w moim regionie :(
      Czaplayowi próbowalam robić więcej, ale niestety stał w mało oświetlonym miejscu :(
      Najlepszą miejscówkę ma oczwyiście Lolek, temu tyle ma zdjęc.. ;)
      Pozdrowienia :))

      Usuń
  9. Love! <3
    I follow you btw, hope you follow back :)

    OdpowiedzUsuń