Translate

środa, 22 sierpnia 2012

nuda..:)

Oh tak, wakacje w pełni, a właściwie ich końcówka, ale jakoś się tym nie przejmuję... Trzeba korzystać z każdej wolnej chwili! Bo coś czuję, że z dniem rozpoczęcia roku szkolnego będzie tych chwil coraz mniej, you know, klasa maturalna... Sama nazwa mnie przeraża... Ale jakoś to będzie ;)

Plany wakacyjne jeszcze mam, więc jest dobrze :))

Siedziąc tak przy moim staruszku (komputer), przeglądam 'stare' foldery... No cóż, czasy drugiej klasy liceum można nazwać starymi, no przecież to było tak dawno.. ;) (mowa o tym, bo dodam kilka zdjęć z tych 'prehistorycznych' czasów;) )
Tak oglądając dalej, natrafiłam na mój ukochany folder "wizje"... Pierwsze zdjęcia sięgają tzw. 'samojebek' z 2008 roku, kiedy to dostałam swoją kochaną kompaktową cyfrówkę, i poczułam zafascynowanie fotografią...
Bądź co bądź, pomysły na 'sesje' to ja miałam, ale wykonanie... hm... Darujmy sobie :D 
Oczywiście byłam zajarana, że fajny efekt i takie tam, ale może jednak te zdjęcia nie ujrzą nigdy światła dziennego ;) Już nie patrząc na wykonanie, ale wygląd ówczesnej modelki..

No, a dzisiaj dodam kilka fotek z folderu o bardzo wdzięcznej nazwie, "nie otwierać! ;x"
Miałam wtedy faze na 'okrągłe' zdjęcia, i oto co mi powychodziło:





są jakie są, nie ma co narzekać ;)
to do napisania! 




4 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia xD Najbardziej podoba mi się to z niebieskim tłem :)
    Zapraszam do siebie ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Love it <3!!! Great blog, very cute!! Visit my blog and if you like it to follow me on google friends & bloglovin and I will be happy to follow you back <3
    Xoxo
    LA MODE OUI C'EST MOI
    FACEBOOK
    BLOGLOVIN
    TWITTER

    OdpowiedzUsuń
  3. These pics are so cute!!! ;D

    Kisses,

    Benedetta

    www.daddysneatness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń